Изберете заявка за попълване на уроците
ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
I. ДЕФИНИЦИЯ
1. Администратор - компания UpSkills OU с регистриран офис в Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia, с данъчен номер EE102223332, която е собственик на Уебсайта.
2. Уебсайт - Интернет-платформа, разположена в Интернет на адрес https://buki-urotsi.bg заедно с всички подстраници, които являват част от него, предоставени от Администратора с цел предоставяне на Образователни услуги на Ученика.
3. Лични данни - всяка информация, свързана с Преподавателя като физическо лице, което е идентифицирано или може да бъде идентифицирано.
4. Работен ден - всеки ден от седмицата, с изключение на неделя, събота и дни, признати за неработни от законодателството.
5. Месинджър - месинджър ZOOM, предоставен от външен доставчик, интегриран с Уебсайта за провеждане на Уроци или месинджър, предоставен от Администратора, който е част от Уебсайта и е предназначен за постоянно текстово общуване, както и организиране на провеждане на Уроци.
6. Преподавател - потребител на Уебсайта, създал Акаунт на Преподавателя на Уебсайта, приел тези Правила за Преподавателя и предоставя Образователни услуги на Учениците.
7. Час - измерителна единица, в която се измерва Образователната услуга, с продължителност 30, 60, 90 минути.
8. Пакет часове - фиксиран брой часове, с фиксиран срок на валидност, платени от Ученик чрез предварително плащане. Настоящите видове пакети часове и техните цени са достъпни на сайта.
9. Въведителен час - пробно и организационно срещане с Преподавателя, не подлежащо на плащане от Ученика, предшестващо покупката на платена Образователна услуга от Ученика при съответния Преподавател чрез Уебсайта, по време на което, сред другото, се договаря методиката за преподаване, се определят нуждите на Ученика с цел адаптиране на темата на часовете и методиката за преподаване.
10. Маркетингов час - час, провеждан от Преподавателя в съответствие с програмите за лоялност, промоционалните предложения или референтните програми и т.н., достъпни за Учениците на Уебсайта, който не подлежи на плащане от Ученика.
11. Маркетингови услуги - услуги, предоставяни от Преподавателя на Администратора чрез провеждане на Маркетингови уроци в съответствие с програмите за лоялност, промоционалните предложения, референтните програми и т.н., достъпни за Учениците на Уебсайта, както и определена категория Въведителни уроци, определена от Администратора
12. Ученик - физическо лице, което е приело условията на Правилата за ученика и създало профил на ученика на Уебсайта.
13. Потребител - потребител на Уебсайта, който е физическо лице и извършва правни действия, които не са директно свързани с неговата търговска или професионална дейност.
14. Предприемач на правата на потребителя - физическо лице-предприемач, което използва Уебсайта, когато такова използване не е от професионален характер за това лице.
15. Акаунт - личен профил в инфраструктурата на Уебсайта, защитен с парола на Преподавателя, в който се съхранява съвкупност от данни за Преподавателя.
16. Политика за поверителност - документ "Политика за поверителност", който определя правилата за обработка на Лични данни от Администратора и е достъпен за преглед на Уебсайта.
17. Правила - настоящият документ "Оферта за Преподавателя", който определя правилата за използване на Уебсайта от Преподавателя, обемът и условията за предоставяне на Образователни услуги от Преподавателя чрез Уебсайта с помощта на Администратора.
18. Правила за Ученика - документ "Оферта за ученика", който определя правилата за използване на Уебсайта от Ученика, както и определя обема и условията за получаване на Образователни услуги от него чрез функционалността на Уебсайта.
19. Оплакване относно образователна услуга – обръщение на Ученика към Преподавателя, подадено от Ученика чрез Уебсайта, съдържащо оплакване относно предоставянето на Образователна услуга.
20. Агентски договор – споразумение, сключено между Преподавателя и Администратора, на условията на тези Правила, съгласно което Администратора самостоятелно и на постоянна основа се задължава да посредничи за Преподавателя и в негов интерес да заключва Договори за предоставяне на образователни услуги (да ги сключва от името и за сметка на Преподавателя). В смисъла на приложимото право услугите на Преподавателя са електронни услуги, предоставяни от Администратора в рамките на Уебсайта в електронен вид.
21. Агентско възнаграждение - такса, която Администратора взема от Преподавателя за всяко проведено Урок за предоставяне на посреднически услуги на Преподавателя при сключването и осъществяването на Договорите за предоставяне на образователни услуги.
22. Образователни услуги - услуги, предоставяни от Преподавателя на Ученика за избрания от последния предмет, достъпен на Уебсайта, в съответствие с Договора за предоставяне на образователна услуга.
23. Договор за предоставяне на образователни услуги - споразумение, сключено чрез Уебсайта между Преподавателя и Ученика за предоставяне на Образователни услуги за избрания от Ученика предмет сред достъпните предмети на Уебсайта, на условията чрез приемането от Ученика на предложението на Преподавателя чрез функционалността на Уебсайта.
24. Баланс начисления за Образователни услуги - информация за броя на проведените Уроци от Преподавателя и сумата на средствата, които трябва да бъдат заплатени на Преподавателя за проведените Уроци, са достъпни за преглед от Преподавателя в Профилът му.
25. Баланс начисления за маркетингови услуги - информация за броя на Маркетинговите уроци и определените от Администратора категории на Въведителните уроци, проведени от Преподавателя, както и сумата на средствата, които трябва да бъдат заплатени на Преподавателя за такива уроци, са достъпни за преглед от Преподавателя в неговия Акаунт.
II. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
1. Правилата определят условията за използване на уебсайта, включително регулирането на правата и задълженията на Преподавателя по време на посещение на уебсайта и използване на предлаганите функции и услуги. Чрез уебсайта Преподавателя може да предлага Образователни услуги на Учениците след създаването на профил.
2. Администраторът предоставя на Преподавателя само посреднически (агентски) услуги, както е посочено в тези Правила. Администраторът не е страна в Договорите за предоставяне на образователни услуги, сключени между Преподавателя и Ученика, и не участва в предоставянето на Образователни услуги на Ученика.
3. Тези Правила като стандартен договор в електронен формат са достъпни за ознакомяване на Преподавателя на уебсайта. Приемането на Правилата от Преподавателя се извършва при регистрацията му на уебсайта. След регистрацията на уебсайта и приемането на условията на тези Правила, те стават правно обвързващи за Преподавателя.
4. Администраторът на постоянна основа предприема мерки за подобряване на качеството на функциониране на сайта, но предупреждава, че при използването му могат да възникнат грешки и технически проблеми. В случай на такава ситуация Преподавателя трябва да уведоми Администратора на електронната поща: [email protected] .
5. Съдържанието и външният вид на уебсайта са интелектуална собственост на Администратора или на лицензиантите му, защитени от законите и неподлежащи на копиране.
6. Преди използването на функционалностите на уебсайта и създаването на профил Преподавателя трябва да се запознае с всички разпоредби на Правилата, Политиката за поверителност, достъпни на уебсайта.
7. Всичка кореспонденция следва да се изпраща до Администратора по обикновена поща на следния адрес: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia, или в електронен формат на следния адрес: [email protected]
III. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УЕБСАЙТА
1. Преподавателя се задължава да използва Уебсайта съгласно Правилата, действащото законодателство и добрите практики, приети за използването на Интернет и извършването на действия през него.
2. Преподавателя се задължава да не предприема действия, които могат да окажат влияние върху правилното функциониране на сайта. В частност, забранено е всяко вмешателство в съдържанието, публикувано на страниците на Уебсайта, и Администраторът може да отнеме на Преподавателя правото да използва Уебсайта (да отмени Профилът му), както и да ограничи неговия достъп до част или цялостта от ресурсите на Уебсайта веднага в случай на:
a) ползване на Уебсайта от Преподавателя по начин, несъответстващ на Правилата или етичните принципи на социалното съвместно съществуване;
b) предоставяне на лъжливи или остарели данни от страна на Преподавателя, особено ако това са данни за друго лице;
c) нарушаване чрез Уебсайта на личните права на трети лица, в частност на личните права на други Преподаватели;
d) пре публикуване на незаконни записи на Уебсайта във формата на:
3. 3. Всички незаконни записи ще бъдат премахнати от Уебсайта, а Администраторът запазва правото да предприеме конкретни фактически и правни мерки срещу Преподавателя, публикуващ незаконно съдържание, както е посочено по-горе, включително блокиране на Учетната му запис и предявяване на искове за възмездие, особено в случай на нарушение на авторските права на трети лица.
4. Регистрациятa на Уебсайта като Преподавател и предоставянето на Образователни услуги може да бъде извършено от лица на възраст над 18 години.
IV. ПРОФИЛ НА ПРЕПОДАВАТЕЛЯ
1. Администраторът предоставя на Преподавателите възможността да регистрират профил, за да могат да предлагат образователни услуги съгласно правилата, определени от правилника. За тази цел Преподавателя трябва да попълни електронната форма, предоставена от администратора чрез уебсайта, и задължително да посочи име, фамилия и имейл адрес. Също така Преподавателя трябва да подаде заявление до администратора, в което да уточни дали ще предоставя образователни услуги като предприемач или като физическо лице, непредприемач. Ако Преподавателя предоставя образователни услуги като предприемач, той трябва да посочи пълното име на своя единния данъчен номер, адреса на регистрация на фирмата и идентификационния си номер за данъчен платец или другата информация, изисквана от законодателството.
2. Регистрацията на уебсайта изисква внимателно запознаване и приемане на разпоредбите на настоящия правилник, както и запознаване с политиката за поверителност. Линковете към двете посочени документа ще бъдат налични за Преподавателя заедно с електронната форма, която се използва за регистрация на уебсайта. Преподавателя се съгласява с разпоредбите на правилника, като отбелязва полето под съответната електронна форма.
3. След успешното подаване на формата от Преподавателя и нейното приемане от администратора, профилът се създава автоматично на уебсайта.
4. Достъпът до профила се осигурява чрез индивидуално потребителско име (т.е. имейл адресът, предоставен при регистрацията) и парола, избрана от Преподавателя.
5. Всеки път, когато влизате в профила си, трябва да въведете индивидуалното си потребителско име и валидната парола, избрана при регистрацията на уебсайта или при процедурата по смяна на паролата.
6. Функционирането на профила се осъществява в съответствие с условията, посочени в правилника, от момента на регистрацията му до момента, в който възниква основание за неговото затваряне.
7. По време на регистрацията Преподавателя е задължен да предостави само своите истински данни. Предоставяйки данни, Преподавателя заявява, че те са истински. Ако Преподавателя предостави неверни или неточни данни, Администраторът запазва правото да препоръча промяна на данните и да дава инструкции. Ако Преподавателя отказва да спазва препоръките, Администраторът има право да откаже в Регистрацията или ако се установи, че данните не отговарят на действителността след Регистрацията – право да блокира Учетната запис. За факта и причините за отказа в Регистрацията или блокирането на Учетната запис Преподавателя ще бъде информиран от Администратора по имейл на адреса, посочен при регистрацията.
8. Преподавателя също е задължен да публикува снимка в своя профил, което е задължително условие за използване на профила.
9. Преподавателя е задължен да актуализира своите лични данни (в частност, имейл адреса) и да уведоми Администратора за промяна или получаване на статут на предприемач, ако те се променят след регистрацията. За промяната на данни се уведомява чрез редактиране на данните след влизане в Учетната запис.
10. Преподавателя е задължен да попълни раздела "Платежна информация" на Личния си профил с данни, които Администраторът ще използва за превеждане на плащанията от Учениците за предоставяне на Образователни услуги на Преподавателя. Преподавателя няма право да предоставя Образователни услуги без попълване на личните си платежни данни в раздела "Платежна информация" на Личния си профил.
11. След регистрацията Преподавателя има възможност да редактира своя профил, като указва предмети и образователни нива, образование, дипломи, местонахождение на часовете, кратка информация за себе си, допълнителна информация (например, възраст), ИН налогов номер). При регистрацията Преподавателя също предоставя данни за изчисляване и банкова сметка, на която Уебсайтът трансферира сумите, които се дължат за предоставяне на Образователни услуги.
12. Обслужването на профила е безплатно. Присъствието на профил не задължава Преподавателя да прави каквито и да било плащания, за да може да използва Уебсайта за публикуване на информация и получаване на заявки от Учениците.
13. Администраторът предприема мерки за предотвратяване на достъпа до профила от страна на неоторизирани лица (освен Преподавателя). Въпреки това тези мерки може да се окажат недостатъчни, ако Преподавателя сам не спазва съответните правила за сигурност. Преподавателя трябва да държи в тайна своя парол за достъп до Уебсайта и да го не предава на трети лица. Администраторът съобщава, че той не изисква от Преподавателя въвеждане на парол за достъп, освен ако не става дума за влизане в профила в рамките на Уебсайта. Освен това, с цел предотвратяване на използването на профила на Уебсайта от неоторизирани лица Преподавателя е задължен да излезе от профила си незабавно след използването на Уебсайта. Преподавателя трябва да бъде особено внимателен при използването на функционалността за автоматично запазване на потребителски идентификатори и пароли, достъпни в някои компютърни програми, особено ако Уебсайтът се използва с различни устройства или под различни IP адреси.
14. Преподавателя с активен профил на уебсайта може по всяко време да промени паролата за достъп, както и да възстанови загубения или забравен парол за влизане в профила. За тази цел Преподавателя трябва да отиде на страницата на уебсайта, която съдържа полето за влизане в профила, и да натисне върху иконата "Промяна на парола". Новият парол за достъп ще бъде активен автоматично, веднага след като Преподавателя го установи.
15. Преподавателя се задължава незабавно да уведоми администратора в случай на подозрение за неоторизирано използване на своя профил. В случай на подозрение за неоторизирано използване на профила на Преподавателя, уебсайтът блокира профила. За да разблокира профила, Преподавателя трябва да се свърже с администратора на имейл адрес [email protected]
16. Преподавателя няма право да изтрие или деактивира своя профил през срока на действие на договора за предоставяне на образователни услуги, сключен с ученика.
V. АГЕНТСКИ УСЛУГИ НА АДМИНИСТРАТОРА
1. Преподавателя поръчва на Администратора да представи на уебсайта Образователните услуги, предлагани на Учениците.
2. Администраторът осъществява посредничество при сключването на Договори за предоставяне на образователни услуги от името на Преподавателите със Учениците, на базата на Агентския договор, чийто условия са описани в настоящите Правила.
3. Администраторът не може да гарантира, че Преподавателя ще получи ученици или че ще бъдат сключени някакви договори за предоставяне на образователни услуги.
4. Преподавателя упълномощава Администратора да приема плащане от Учениците за Образователните услуги, предоставяни от Преподавателя. Администраторът превежда плащането за проведените часове на Преподавателя след приключването на часовете два пъти месечно, след изваждане на Агентската такса.
5. Отчетни периоди са периодът от 1-ви до 15-ти числото на календарния месец и периодът от 16-ти до последното число на календарния месец. Превеждането на плащането за проведените часове на Преподавателя се извършва от Администратора в рамките на 5 работни дни след датата на приключване на отчетния период.
6. Стойността на Образователните услуги, предоставяни от Преподавателя чрез уебсайта, след изваждане на Агентската такса, се показва в Профила на Преподавателя на адрес https://buki-urotsi.bg/rates-for-students.
7. Плащането за предоставените от Преподавателя Образователни услуги се извършва от Администратора в евро или друга местна валута по споразумение между Администратора и Преподавателя, по курса на конверсия, приложим за преводите, извършени чрез уебсайта Wise/Payoneer на датата на превода.
8. Минималната сума за превеждане на парите на Преподавателя е 50 евро или еквивалентът й в съгласуваната местна валута. Ако Преподавателя реши да затвори своя профил, останалата сума ще бъде изплатена на банковата му сметка без прилагане на минималния праг от 50 евро (или еквивалентът й в друга съгласувана валута).
9. Преподавателя заплаща на Администратора Агентската такса за всеки проведен час при посредничеството на Администратора. Агентската такса се удържа от Администратора при превеждането на плащането за предоставяните Образователни услуги, на което Преподавателя се съгласява.
10. Агентското възнаграждение се определя като разликата между платената от Ученика цена на Образователните услуги и платата за проведените Часове, които се отнасят към превеждането на Преподавателя в съответствие с настоящите правила. Агентското възнаграждение е динамично и зависи от условията за придобиване на Пакет на Часове от Ученика, наличните за него в момента на придобиване, включително участието на Ученика в програми за лоялност, получаването на Ученика на промоции и т.н., както и от броя проведени Часове от Преподавателя, както към уебсайта като цяло, така и на отделния ученик.
11. Размерът на плащането за предоставените от Преподавателя Образователни услуги и размерът на Агентското възнаграждение, което трябва да бъде задържано от Администратора за всеки отчетен период, ще бъдат публикувани в Учетната запис на Преподавателя в Отчета (фактурата) за отчетния период в секцията "Платежна информация" на https://buki-urotsi.bg/tutor_billing
12. В зависимост от националното законодателство, регулиращо правните отношения между Преподавателя и Администратора, Агентското възнаграждение може да включва ДДС. В такъв случай сумата на начисления ДДС трябва да бъде отразена в отчета (фактурата) за отчетния период.
13. В случай на несъгласие с определения размер на плащането за предоставените от Преподавателя Образователни услуги и/или размера на Агентското възнаграждение в Отчета (фактурата) за отчетния период, Преподавателя е длъжен да уведоми Администратора на адрес: [email protected] в рамките на 5 (пет) работни дни след датата на публикуването на Отчета (фактурата) в личния си профил. В случай на неполучаване на възражения относно Отчета (фактурата) в рамките на посочения период, той се счита за приет от Преподавателя.
14. Между Преподавателя и Администратора не съществуват трудови отношения или какъвто и да било друг договор, включително договор за предоставяне на услуги, освен Агентския договор. Преподавателя не работи под наблюдение, както и на място и във времето, посочени от Администратора. Администраторът може да дава препоръки за предоставянето на Образователни услуги от Преподавателя. Преподавателя не е упълномощен да представлява Администратора в юридически отношения с трети лица.
15. По искане на Администратора Преподавателя ще предоставя на Администратора Маркетингови услуги, насочени към популяризирането на услугата сред Учениците, представена на уебсайта.
16. Цената на Маркетинговите услуги се определя според Отчета (фактурата) за отчетния период и се заплаща от Администратора по същия начин и в сроковете, предвидени за превеждането на плащането за предоставяне на Образователни услуги.
VI. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ОБРАЗОВАТЕЛНИ УСЛУГИ
1. Предоставянето на Образователни услуги от Преподавателя на Ученика се осъществява в съответствие с Договора за предоставяне на образователни услуги, сключен чрез акцепт от Ученик на предложението на Преподавателя.
2. Преподавателя получава уведомление от Администратора, че може да бъде назначен Преподавател за Ученика на подадената от Ученика заявка. Ако Преподавателя потвърди интерес към предоставяне на Образователни услуги, Ученикът получава информация за предложението на Преподавателя. В свой ред, Ученикът може да приеме предложението на Преподавателя или да разгледа предложенията на други Преподаватели в реда на подредба.
3. Договорът за предоставяне на образователни услуги между Преподавателя и Ученик се сключва с момента на акцепт от Ученик на предложението на Преподавателя чрез оформяне на заявка чрез достъпната за него функционалност на уебсайта. Администраторът не е страна по Договора за предоставяне на образователни услуги, сключен между Преподавателя и Учениците.
4. С оглед на потенциалното количество налични слотове на Преподавателя за Ученици на уебсайта, Администраторът препоръчва на Преподавателя да осигури наличност от поне 12 часа на седмица за предоставяне на Образователни услуги.
5. Администраторът не може да гарантира, че Преподавателя ще получи ученици или че ще бъдат сключени каквито и да било договори за предоставяне на образователни услуги.
6. Преподавателя може да провежда Часове само чрез уебсайта, като използва наличните инструменти и интегрирания Месинджър ZOOM. Само в случай на технически проблеми може да се използва друго аудиовизуално средство за провеждане на Час, след предварително уведомяване на Администратора за това. Ако Преподавателя има статут на предприемач, той е длъжен да изпълнява задълженията си пред Ученик, предвидени от законодателството за защита на правата на потребителите.
7. Преподавателя заявява, че е осведомен за правото на Ученика да се откаже от получаването на Образователни услуги в рамките на 14 (четиринадесет) календарни дни от момента на сключване на Договора за предоставяне на образователни услуги (придобиването на първоначален Пакет часове) или с момента на продължаване на Договора за предоставяне на образователни услуги (придобиване на повторен Пакет часове), което предвижда задължението на Администратора да върне плащането за неизползваните Часове на Ученика, на което Преподавателя се съгласява.
8. Ако Администраторът лиши Ученика от правото да използва уебсайта в случай на нарушение от негова страна на Правилата за Ученика, плащането за Образователните услуги, които не са били предоставени от Преподавателя поради факта, че Ученикът не е използвал част от Пакета часове, не се начислява на Преподавателя, на което Преподавателя се съгласява.
9. Плащането за Часовете се извършва от Учениците по пакетна система. Всеки пакет Часове, закупен от Ученик, е персонален и се отнася за един човек. Всеки пакет часове има фиксиран срок на валидност.
10. В случай, че част от часовете от закупения от ученика пакет часове не се провеждат поради някаква причина, такива не проведени часове не се заплащат на Преподавателя.
11. Актуалната цена на пакетите часове е публикувана на уебсайта. Администраторът запазва правото да променя цените на пакетите часове и агентското възнаграждение по всяко време. Тези промени засягат само пакетите часове, които стават достъпни след тези промени, и агентското възнаграждение, което се плаща на администратора, след тези промени. Ако Преподавателя не се съгласи с новите цени на пакетите часове или агентското възнаграждение на администратора, той има право да откаже предоставянето на образователни услуги съгласно променените цени и да спре използването на уебсайта.
12. Ако Преподавателя е сключил договор за предоставяне на образователни услуги с ученика, той е задължен да го изпълнява правилно, като отделя специално внимание на своевременното провеждане на часовете. Разривът на договора за предоставяне на образователни услуги от страна на Преподавателя е възможен само със съгласието на ученика.
13. Преподавателя е задължен да уведоми администратора на следния имейл адрес: [email protected] или упълномощен представител на администратора за отказа на ученика от образователните услуги.
14. След като е сключен договор за предоставяне на образователни услуги, ученикът и Преподавателя се съгласуват за по-нататъшното разписание на часовете, като първият час трябва да се проведе не по-късно от двадесетия ден след сключването на договора за предоставяне на образователни услуги. Ученикът може да отмени или отложи часъ за друга дата, различна от тази, посочена в разписанието на часовете, при условие че ученикът уведоми Преподавателя за отмената или отлагането на часъ поне осем часа преди планирания час, на което Преподавателя се съгласява.
15. Преподавателя е задължен да уведоми администратора и ученика за планираната си отсъствие в рамките на седмица.
16. Преподавателя има право да отмени часъ най-малко осем часа преди началото му.
17. Преподавателя се задължава във всеки конкретен случай да спазва приложимото законодателство за изпълнение на договора за предоставяне на образователни услуги и по-специално да гарантира, че когато постване на съдържание на уебсайта, то има подходящите права за използване и че предоставянето на съдържание не нарушава закона, моралните стандарти и/или правата на трети страни (като авторското право, моралните права и правата върху търговските марки).
18. Преподавателя изрично признава и се съгласява, че всяко използване на учебно съдържание, материали на други преподаватели и т.н. е забранено, освен ако такива материали не са достъпни в съответствие с авторското право (например използването на лицензирани копия на учебници).
19. В профила на Преподавателя се показва информация за оставащата сума за плащане за успешно проведените часове с учениците и информация за агентското възнаграждение на администратора за предоставените посреднически услуги.
20. Преподавателя самостоятелно отговаря за създаването на организационно-правни условия, които му позволяват да предоставя Образователни услуги в съответствие с изискванията на приложимото законодателство (регистрация като индивидуален предприемач, представяне на данъчни отчети и други подобни).
21. Предоставяйки Образователни услуги, Преподавателя се задължава да спазва изискванията на валидното законодателство в неговия регион, включително данъчното законодателство. Преподавателя самостоятелно плаща всички публично-правни и данъчни задължения, свързани с предоставянето на Образователни услуги, и изпълнява други задължения, произтичащи от общоприетите закони, включително данъчното законодателство (плащане на данъци и такси в бюджета, извършване на социални вноски и други подобни).
22. За изпълнение на приложимото законодателство от администратора може да се изисква представяне на информация, свързана с предоставянето на Образователни услуги чрез Уебсайта, в държавните органи по местонахождение на администратора.
23. Преподавателя упълномощава администратора да приема оплакванията от учениците за образователните услуги и да ги предава на Преподавателя за решение в съответствие с условията, описани в Раздел VII на Правилата.
24. Преподавателя трябва своевременно да разглежда оплакванията. Срокът за отговор на Преподавателя на оплакването 3 календарни дни. В случай на липса на отговор на оплакванията в посочения срок, се счита, че Преподавателя е признал оплакването за основателно.
25. Преподавателя упълномощава администратора да действа като посредник в случай на възможен спор между ученика и Преподавателя и се съгласява, че единствено администраторът взема окончателното решение по оплакването, подадена от ученика, по отношение на легитимността на искането за възстановяване на средствата за пакета часове.
26. В случай на сериозни нарушения от страна на Преподавателя на Правилата или в случай на неизпълнение на Договора за предоставяне на образователни услуги по искане на ученика, администраторът ще се опитва да намери заместител за Преподавателя. В случай на намиране на заместител на Преподавателя, действащият договор между ученика и Преподавателя може да бъде предаден на друг Преподавател. Преподавателя се съгласява да предаде правата и задълженията си по Договора за предоставяне на образователни услуги на Преподавателя, който го замества. Новият Преподавател има право да получи заплащане за проведените часове от сумата, платена от
27. Администраторът не носи отговорност за каквито и да било загуби, претърпени от Преподавателя във връзка с изпълнението на Договора за предоставяне на образователни услуги. Преподавателя не може да провежда Часове с Ученици извън Уебсайта и да приема плащания от тях извън Уебсайта. В случай, че на Администратора стане известно, че Преподавателя извършва финансови сделки с Ученика извън Уебсайта, Администраторът може да изпрати предупреждение на Преподавателя по имейл на имейл адреса, посочен в Учетната запис. Напомнянето на Преподавателя може да доведе до временно спиране на действието на Учетната му запис до изясняване на ситуацията, а при продължително нарушение и извършване на финансови сделки извън Уебсайта. Независимо от посочените права, Администраторът има право да изисква от Преподавателя загубеното Възнаграждение, което Администраторът би получил, ако Преподавателя беше сключил договор за предоставяне на образователни услуги и предоставял Образователни услуги на Ученика на Уебсайта.
28. Преподавателя е задължен да сътрудничи добросъвестно с Администратора, отговаряйки на заявките, предоставяйки съответната информация и т.н. в рамките на 1 работен ден.
29. Ако Преподавателя няма активни Ученици или Уроците с активни Ученици приключват, тогава Преподавателя има право да изтрие своята Учетна запис (да се откаже от този Публичен Договор) по всяко време предварително (не по-малко от 14 работни дни), уведомявайки Администратора чрез изпращане на имейл на адрес [email protected] с искане за изтриване на профила му.
30. Ако Преподавателя желае да прекрати Агентския договор едностранно, Преподавателя е задължен да уведоми Администратора чрез изпращане на имейл на адрес [email protected] с искане за изтриване на профила не по-късно от 14 работни дни преди желаната дата на прекратяване на Договора. В такъв случай всички средства за проведените Уроци ще бъдат изплатени на Преподавателя в сроковете, предвидени от тези Правила, а всички активни Ученици ще бъдат преразпределени на други Преподаватели.
VII. ОПЛАКВАНИЯ
1. Задължението на администратора е да осигури на Преподавателя посреднически услуги съгласно договора за посредничество (в съответствие с тези правила). Администраторът носи отговорност пред Преподавателя за правилното предоставяне на посредническите услуги съгласно тези правила. Ако Преподавателя установи, че посредническите услуги са предоставени от администратора некоректно, например, нарушения, свързани с работата на уебсайта, изчисленията с Преподавателя, той има право да подаде оплакване по пощата на следния адрес: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Pae tn 25-47, 11414, Estonia или по имейл на следния имейл адрес: [email protected] .
2. Оплакването трябва да съдържа информация за физическото лице, подаващо оплакването (име и фамилия или пълно име (името, под което Преподавателя се появява на уебсайта), контактни данни), указание за резервацията, например услугата, към която се отнася оплакването, причините за оплакването.
3. Ако данните или информацията, посочени в оплакването, не позволяват да се признае оплакването, администраторът ще помоли Преподавателя да проясни каквито и да било съмнения или да предостави допълнителна информация, ако това е необходимо за признаване на оплакването, като посочи именно тези съмнения или необходимата информация.
4. Администраторът е задължен да предостави отговор на оплакването, подадена от Преподавателя, в рамките на 14 (четиринадесет) дни след получаването ѝ от администратора или да получи допълнителна информация.
5. Отговорът на оплакването администраторът предоставя в електронен формат на имейл адреса, от който Преподавателя изпрати оплакването до администратора, или на друг имейл адрес, посочен от лицето в оплакването или го изпраща по обикновена поща на адреса, посочен от Преподавателя, ако посочените лица в съдържанието на оплакването искат да се даде отговор на адреса за кореспонденция, посочен в съдържанието на оплакването.
VIII. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ НА УЕБСАЙТА, СЪДЪРЖАНИЕТО И ЗНАЦИТЕ, КОИТО СЕ СЪДЪРЖАТ НА УЕБСАЙТА
1. Администраторът или техните лицензианти са притежатели на всички права върху интелектуалната собственост, включително моралните или имуществените авторски права, правата, произтичащи от регистрацията на търговската марка, и други права върху интелектуалната собственост („Права върху интелектуалната собственост“) относно Уебсайта като цяло, както и неговите отделни елементи. Съдържанието, текстовете, концепциите, снимките, графиката, логото и търговската марка, звуците, анимацията и видеото, съдържащи се на Уебсайта, както и тяхното разпространение на Уебсайта, също както на самия Уебсайт като цяло, Образователните материали, поставени на Уебсайта, съобщенията в информационни бюлетини са защитени с авторско право и други закони за интелектуалната собственост („Съдържание“).
2. Използването на Уебсайта (включително неговото съдържание) от каквото и да е физическо или юридическо лице не означава придобиване на каквито и да е права върху без материалните активи, включително, в частност, икономическите авторски права или други права върху интелектуалната собственост върху съдържанието. Преподавателя може да чете това съдържание и да го използва само в рамките на разрешеното лично използване, определено съгласно разпоредбите на закона за авторското право и сродните му права.
3. С изключение на обема, обхванат от разрешението, представено в съответствие с Правилата, на Преподавателя не му е разрешено да копира, изтегля, разпространява, публикува, променя или използва Съдържанието или негови части, както и всички Права върху интелектуалната собственост върху Уебсайта или компютърна мрежа (включително използването на всички средства за електронно разпространение) или използването на Съдържанието по някакъв друг начин без предварителното писмено разрешение на Администратора.
4. Администраторът заявява, че в случай на нарушение на Правата върху интелектуалната собственост върху Съдържанието или Знаците или върху Уебсайта като цяло или на неговите отделни части, той ще спазва стриктно правата върху интелектуалната собственост на себе си или на своите лицензиати, свързани с Уебсайта, в пълния си обем.
5. Адміністратор заявляє, що у разі будь-якого порушення Прав інтелектуальної власності на Контент або Знаки, або на Веб-сайт в цілому чи його окремі частини, він буде суворо забезпечувати дотримання прав інтелектуальної власності своїх або своїх ліцензіарів, пов’язаних із Веб-сайтом у повному обсязі.
6. В връзка с информацията, снимките и материалите, които Преподавателя предоставя на Администратора чрез Уебсайта, включително, например, собствената си снимка, използвана в неговия профил, в момента на предоставянето на такава информация, снимки или материали, Преподавателя предоставя на Администратора безплатна, неизключителна лицензия за използване на този съдържание (цялостно и всяка негова част) на територията на Украйна и в целия свят с цел разполагане, показване, съхранение в уебсайта, както и на всяко друго място по Интернет, включително в търсачки и социални мрежи, в маркетингови дейности, свързани с уебсайта, като се публикува връзка към снимката в Интернет - също и през външни уебсайтове и социални мрежи, през начален период от 5 (пет) години, но след този период от 5 (пет) години Договорът става безсрочен, и ЗА УЧИТЕЛЯ ще бъде предоставено право да разгледа лицензията, предоставена за неопределен срок с 2-годишен период на уведомяване, с право на предоставяне на сублицензия на Администратора за всички известни в момента области на използване, включително:
a) записване, умножаване, въвеждане в паметта на компютъра и публикуване на съдържанието по такъв начин, че всеки да може да го достъпи на място и по време по свой избор (включително чрез Интернет, мобилни мрежи и други електронни комуникационни мрежи, независимо от броя на предаванията, заявките и копията);
b) умножаване с всяка печатна техника.
7. Преподавателя се съгласява с промяната на съдържанието и използването на авторските права от Администратора върху произведенията и дава право на Администратора да дава съгласие на трети лица за осъществяване на производни авторски права върху променените произведения. Администраторът може да използва предоставеното съдържание по свое усмотрение, включително с посочване на авторството или без него.
IX. ВЪЗДЪРЖАНЕ ОТ КОНКУРЕНЦИЯ
1. Преподавател заявява, че през периода на предоставяне на Образователни услуги чрез Уебсайта и в рамките на 12 месеца след тяхното приключване, той няма да предоставя директно или косвено идентични или подобни образователни услуги извън Уебсайта в полза на Ученици, които са станали известни на Преподавателя чрез Уебсайта. Преподавателя няма да предоставя образователни услуги на Ученици лично, както и по време на предприемаческа дейност или като участник в общества, както и през юридически лица, в които участва като акционер, член на управителен орган, както и през физически или юридически лица, свързани с Преподавателя.
2. В случай на възникване на съмнения за възможността за предоставяне на образователни услуги, без да се нарушават разпоредбите за въздържане от конкуренция, Преподавателя е задължен да получи предварително писмено съгласие от Администратора.
3. Преподавателя също се задължава, през периода на предоставяне на Образователни услуги чрез Уебсайта и в рамките на 12 месеца след тяхното приключване, да се въздържи от провеждане на преговори със Ученици, които са станали известни на Преподавателя чрез Уебсайта, за предоставяне на образователни услуги извън Уебсайта, както и няма да препоръчва на Учениците образователни услуги, които не са представени на Уебсайта, без съгласието на Администратора.
4. Преподавателя заявява, че няма да разкрива личните данни на учениците на трети лица.
5. В случай на нарушение от страна на Преподавателя на задълженията, изложени в този Раздел, Администраторът може да изисква от Преподавателя плащането на договорна неустойка в размер, равен на 2 500,00 евро (две хиляди и петстотин евро) за всяко нарушение.
X. ЛИЧНИ ДАННИ, КОИТО СЕ ОБРАБОТВАТ ОТ АДМИНИСТРАТОРА
1. Администраторът е контролер (в смисъл статия 4, параграф 7 от Регламент 2016/679) на личните данни, предоставени от Преподавателя във връзка с използването на Уебсайта.
2. Администраторът придава голямо значение на защитата на поверителността на Преподавателите и съхранението на личните данни в тайна, както и заявява, че предприема подходящи организационни и технически мерки за осигуряване на обработката на личните данни в съответствие с действащото законодателство за защита на личните данни, включително разпоредбите на Регламент 2016/679.
3. Подробните правила за събиране, обработка и съхранение на личните данни от Администратора са описани в Политиката за поверителності.
4. Преди използването на Уебсайта, и по-специално, преди предоставянето на Администратора на лични данни чрез електронни форми, достъпни като част от Уебсайта, Преподавателя следва внимателно да се запознае с условията на Политиката за поверителност.
XI. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ ПОЛОЖЕНИЯ
1. Всички забележки или въпроси относно функционирането на уебсайта трябва да бъдат изпратени по електронна поща на следния електронен адрес: [email protected]. ААдминистраторът запазва правото да не отговаря на избраните въпроси, особено в случай на предишни обяснения по аналогичен или подобен проблем, които са публикувани в „Често задавани въпроси“ или подобен раздел на уебсайта / други документи, съдържащи препоръкиї.
2. Администраторът има право да въвежда промени в Правилата по едностранен ред по основания, определени самостоятелно от Администратора. Прилагането на новата редакция на Правилата е възможно след информиране на Преподавателя за промените и предоставяне на променените Правила, особено чрез тяхното публикуване на уебсайта и/или тяхното изпращане на електронната поща, указана в профила на Преподавателя. В такъв случай Преподавателя има право да прекрати агентския договор с Администратора с влизането в сила на новата редакция на Правилата. До датата на прекратяването на агентския договор с Администратора действат правилата, които са в сила преди уведомяването на Преподавателя.
3. Преподавателя има право да използва вънсъдебни средства за разглеждане и удовлетворяване на претенции.
4. Съгласно Регламент на ЕС № 524/2013, ние уведомяваме, че Преподавателя има възможност да използва внесъдебни средства за разрешаване на потребителски споров в съответствие с процедурата за разрешаване на споров в интернет, разработена от Европейската комисия, която е достъпна на адрес: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN.
5. В случай на отсъствие на мирно уреждане на спорове между Преподавателя и Администратора, те могат да бъдат представени пред общия съд.
6. Ако императивните разпоредби на закона не предвиждат друго, приложимото право е правото на Република Естония. Изборът на правото на Република Естония не лишава Преподавателя от защитата, предоставена му на базата на разпоредби, които не могат да бъдат изключени от настоящите Правила, в съответствие с правото, което се прилага при липса на избор на право.
7. ААктуалната редакция на настоящите Правила е достъпна на Уебсайта https://buki-urotsi.bg/
26.04.2024